توصیه‌های طلایی برای کاهش وزن زنان بالای ۳۵ سال زمان تقریبی مطالعه : ۱ دقیقه

کاهش وزن برای همه سخت است؛ اما کاهش وزن بعد از ۳۵ سالگی می‌تواند واقعا دشوار باشد. وقتی به کاهش وزن در زنان بالای ۴۰ سال فکر می‌کنید، باید تغییرات خاص هورمونی و تغییرات سبک‌ زندگی زنان در این دوران را هم در نظر بگیرید. فرقی نمی‌کند در دهۀ چهارم زندگی‌تان باشید یا به ۴۰سالگی نزدیک شوید؛ به‌هر‌حال، کاهش وزن امکان‌پذیر است. اما باید از قبل برنامه ریزی کنید. برنامه ورزشی مناسب و رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی کلیدی، بدن شما را جوان و قوی نگه می‌دارد. در این مقاله فهرستی از بایدها و نبایدها درمورد کاهش وزن، ازجمله راهنمایی‌های مربوط به رژیم، برنامه غذایی، و ورزش‌های مناسب بعد از ۴۰سالگی را ارائه می‌دهیم.

 

این مطلب چطور بود؟
[Total: ۱ Average: ۵]
این مطلب را از دست ندهید :
انواع مکمل
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *